HTML

Szex&Bp

Nőkről. Férfiakról. Csajokról. Pasikról. Kapcsolatokról. Szövevényekről....Magáról az életről. Lehet rajongani...lehet köpködni a Szex és New York sorozatot. Szerintem egy a lényeg. Vannak benne aranyigazságok, amikkel nem árt tisztában lenni, hogy ha a NagyŐ-re vadászol. Vagy ha normális kapcsolatot akarsz. Vagy ha csak simán szeretnéd meg/túl/átélni a szingli létet. A sorozatból inspirálódva leírom, ÉN hogyan látom ezeket a dolgokat...amolyan szexésbudapestesen...

Friss topikok

  • szex&bp: @flyingbride: ebben igazad van. de mégis. azt gondolom más az értékrendje egy férfinak és más egy ... (2010.09.10. 20:45) 1/7 A monogámista
  • szex&bp: igaz. általában az ilyen kapcsolatok tényleg a csak szex és semmi más témakörben forognak. az erőf... (2010.08.10. 10:11) 1/4 Fiatalok és lelkesek
  • Charlote: Hát erre nincs is jobb végszó, minthogy az élet néha felülmúlja a legjobb filmet is!!!! :) (2010.08.06. 08:58) 1/2 Modellek és halandók

Linkblog

1/9 A teknőc és a nyúl

szex&bp 2010.08.12. 14:41

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na...Hát ez egy olyan rész volt, ami nem tartalmazott túl magvas gondolatokat. Viszont. Miranda vásárolt magának egy vibrátort (asszem az volt a nyúl. vagy nem???:). Aztán Charlot is. És bizony függővé vált:). Nekem még sosem volt ilyen helyes kis szerkentyűm. De jó ideje tervezem a vásárlást. Bár, ha tényleg olyan jó....akkor az veszélyes. A jó dolgok engem is függővé tesznek:). Így, ha épp nem lenne jobb dolgom járkálhatnék az AA-ba (Anonim Alkoholisták), főleg a keddi szigetfesztiválozás után (nem mellékesen megjegyezve, csak, hogy még egy szálat beleszőjek ebbe a kilómétermondatba:), ahol is végre elvesztettem szigetszüzességemet, azaz életemben először fesztiváloztam ott. Fesztiváloztam. Nem dugtam:). Tehát lehetnék lelkes AA tag. Vagy épp ACS tag (Anonim Csokifalók), ASZ tag (Anonim Szénhidrátfüggők. És nem szexfüggők:), AÉ tag (Anonim Élvhajhászok). Talán ezek után nyilvánvalóvá is vált. Hedonista vagyok:). No de ott tartottam, hogy vibrátor. Még nincs. De kéne. Projekt tervbe is van véve (meg rímbe szedve:). De ha már itt tartok. Tulajdonképpen még szexboltban sem voltam. Na akkor egy ilyen látogatást is gyorsan tervbe veszek:). Jóképű, kétoldalas dildóval már ugyan találkoztam, de más cuki kis segédeszköz eddig még nem fordult meg ...azt akartam írni, hogy szerény hajlékomban:)... de hát ez félreérhető lenne:)....tehát inkább azt írom, hogy eddig még nem szexketyeréztem:).
 
Most, hogy így ezt a vibrátor kérdést kitárgyaltam, jöjjön még néhány gondolat ebből a részből:
 
Előnyösebb olyat választani aki jobban szeret, mint te őt.
Hmmm....ez olyan mint a barchoba. Nem a kilőtégedtarkóba...hanem a van benne valami...:)
 
Miért házasodik aki nem szerelmes?
Tudja a fene. Pénz. Érdekek. Biztonság. Valami ilyesmi lehet mögötte.
 
 
És végül jöjjön egy kis RÉSZLETEZÉS:
Ebben a részben bizony az volt az említésre méltó és fontos esemény, hogy Mr Big kijelentette. Ő ugyan nem nősül. Itt még nem tudta, hogy DE-DE. Lesz itt még nagy hóbelebanc:)
 
 
/utólagos elnézést a sok szmájliért:). még él bennem a szigethangulat. meg az aznaposság:). gondoltam ezt valahogy csak beleültetem a kis mondandómba. vagy írandómba. s ennek eszköze lett a sok-sok szmájlika:)/
 
/amúgy jó szó ez a szmájlika...megtartom:)/

 

Címkék: sorozat carrie

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesbp.blog.hu/api/trackback/id/tr162214653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása